به خلعتبري گفتم از پرسپوليس نجاتت داديم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

به خلعتبري گفتم از پرسپوليس نجاتت داديم

به نقل از سايت باشگاه سپاهان، نشست عقاب هاي ديروز، امروز و فرداي سپاهان با حضور منتخبي از پيشکسوتان دروازه باني، مربي دروازه بان ها و چهار گلر اين تيم برگزار شد.

رسول خوروش، مدير تيم فوتبال سپاهان در اين نشست درباره انتخاب محمد باقر صادقي و جذب او توسط باشگاه سپاهان گفت: صادقي فقط انتخاب من و آقاي رحيمي نبود بلکه از کارشناسان زيادي مشورت گرفتيم و آنها نيز در انتخاب صادقي اتفاق نظر داشتند.

وي خاطرنشان کرد: صادقي کانديداي اول آقاي دنيزلي باشگاه پرسپوليس براي پست دروازه باني بود اما ابتدا با ما صحبت کرد و به ما قول داد به سپاهان بيايد. پس از اينکه او به ما قول داد آقاي رويانيان با او صحبت کرده بود که به پرسپوليس برود اما او از اين کار امتناع کرد.

خوروش ادامه داد: زماني به صداقت صادقي ايمان آورديم که متوجه شديم همان صحبت‌هايي که با رويانيان انجام داده را به ما گفته است زيرا رويانيان نيز زماني که با آقاي رحيمي در ترکيه صحبت کرده بود دقيقاً همان حرف‌هايي را به نقل صادقي زده بود که صادقي به ما مي‌گفت.

مدير تيم فوتبال سپاهان در قسمتي ديگر از صحبت‌هاي خود زماني که مدير رسانه‌اي باشگاه سپاهان به رتبه باشگاه پرسپوليس در جدول رده بندي اشاره کرد و گفت بهتر شد که صادقي به پرسپوليس نرفت چون اگر مي‌رفت اکنون در رتبه شانزدهم جدول بودند گفت: جالب است بدانيد من هم در همين رابطه به خلعتبري گفتم ما تو را نجات داديم، تو هم ما را نجات بده!

خوروش گفت: با وجود دروازه بانان شايسته اي همچون محمد باقر صادقي، رضا محمدي، محمد ناصري و مهدي اميني آينده دروازه باني سپاهان تضمين است و نگراني از اين بابت نخواهيم داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:سايت باشگاه سپاهان,پرسپوليس,خلعتبری,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    به خلعتبري گفتم از پرسپوليس نجاتت داديم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)